Gradering: Sommer 2018

Denne gangen vil graderingen finne sted 9. juni, og den vil starte klokka 11.00. Graderingen finner sted i Oslo karateklubbs lokaler. Graderingen koster 100 kr, som kan betales kontant (vennligst ta med nøyaktig beløp!) eller via VIPPS. Dersom du er en nybegynner under 19 år, trenger du ikke betale. Det er alltid vanskelig å estimere hvor lang tid graderinga kommer til å ta, men barna kommer til å graderes først. Deretter graderes ungdom og voksne. Til slutt vil det være passutdeling.

Onsdagen før graderingen, altså 6. juni, vil det bli arrangert ekstratrening. Ekstratreningen for videregående barn varer fra 18.00-19.00. For ungdom og voksne vil trening vare fra 19.00-20.30. Nybegynnerpartiet for kumite utgår dermed denne uka.

Nanbudopassene må leveres uka før graderingen. Alle som skal være med på graderingen, må melde seg på via det elektroniske påmeldingsskjemaet:

Kiosken og utstyrsboden vil være åpne, slik at mat, drikke, belter og andre effekter kan kjøpes gjennom dagen.

OBS! Minner om at pensumlistene for både barn og voksne ble endret dette semesteret. Dette er de oppdaterte pensumlistene:

Graderingspensum opptil 16 år

Graderingspensum fra og med 16 år