NÅ starter vi opp med treninger igjen!

Fra og med førstkommende mandag, 11. mai, starter vi opp med treninger igjen. For å følge korona-retningslinjene har vi måttet endre på treningstidene. Disse kan du sjekke her: http://oslokarateklubb.no/for-medlemmer/treningstider/

OBS: Sjekk om treningstidene for ditt parti har endret seg!

RETNINGSLINJER:

For at treningene skal bli så sikre som mulig, må vi alle følge disse retningslinjene:

Når dere kommer på trening er det viktig at dere følger tiltakene: hold 1 meters avstand til hverandre, vask hendene og unngå trening dersom du eller noen du er i nærheten av har symptomer. Dusjene og garderobene vil i utgangspunktet være stengt, så alle må komme ferdig skiftet. Det vil fortsatt være mulig å henge fra seg yttertøy i garderobene, og bruke toalettene. I tillegg må vi trene med sokker på. Garderobene vil ikke lenger være delt etter kjønn, men heller etter hvilken dojo de er nærmest. De som skal trene i store dojoen skal altså bruke guttegarderoben, og de som skal trene i lille dojoen skal bruke jentegarderoben. Foreldrene får ikke lenger vente på barna inne i lokalet.