Juniorseminar i nanbudo!

1-3. juni vil det bli arrangert et juniorseminar – et sosialt seminar for alle barn. Det vil finne sted i Skien nanbudoklubbs lokaler: Oscars gate 2B. Hovedkontakten for seminaret er Kent Vidar Eide fra Sandefjord nanbudoklubb.

Prisen for å være med er 200 kr, hvilket dekker pizza, brus og noe godteri. Oslo karateklubb dekker denne avgiften for sine utøvere. Det blir overnatting i Skiens dojo. Alle klubber må stille med minst en instruktør og noen voksne som kontaktansvarlig for sine utøvere. Kontakt Kurt på kurtstenberg1@gmail.com for å melde dere på seminaret. Kurt vil også gjerne vite hvilke foreldre som vil være med, og om de eventuelt skal kjøre bil.

Dersom det er noen spørsmål, kan Kent Vidar Eide kontaktes på mrsenseikent@gmail.com. Det er også mulig å spørre Kurt. Om utøveren har noen sykdommer, allergier eller liknende som er viktig å vite om, si ifra samtidig som dere melder dere på!

Alle som vil være med må ta med:

• Sovepose og liggeunderlag.
  • Drikkeflaske.
  • Gi, treningsklær og joggesko.
  • Drikkeflaske.
  • Et brød og to favorittpålegg.
  • Håndkle, sjampo, tannbørste og tannkrem.
  • Kort og andre spill, hvis ønsket.
  • Eget godteri (det vil være noe snop der, men om du vil ha med eget er det bare å ta med).

OBS! Mobilen skal bare brukes til å ringe. Når den ikke trengs, skal den ligge i sekken/bagen.

Det tentative programmet henger på tavla i klubben.