Norgescup stevne i Skien

17505777_1159920457453545_868188232_n
Lørdag 23. September arrangerer Skien Nanbudoklubb Norgescup stevne! Konkurransen er åpen for alle medlemmer fra gult belte og oppover.

Stevnet arrangeres i Oscars gate 2, i Skien Nanbudoklubb sine lokaler, Dette er samme bygg som Skien Kino ligger. Det er mulig å delta i Kata og Jurandori, både individuelt og lag.

Påmeldingsfristen er torsdag 14. September. Påmelding skjer ved å skrive seg opp på påmeldingsskjema som henger på oppslagstavlen i klubben eller ved å sende en mail til Kurt.

Alle må levere Nanbudopass til Kurt innen torsdag 21. September. OBS! Lisensen må være gyldig.

På torsdag 21. September kl 19 (rett etter videregående barn treninga) vil Kurt holde møte for de som skal delta på stevnet. Det er viktig at alle møter på dette!

Klubben dekker startkontingenten som er på 200kr per deltager.

Spørsmål angående stevnet og påmelding rettes til Kurt. For generelle spørsmål så kan disse sendes til post@oslokarateklubb.no