NM bronse til OKK!

Oslo Karate Klubb tok bronsemedalje i helgens karate NM for lag.
På laget deltok (fra venstre): Roald Thorsen, Tor André Sunde, Karsten Nilsen og Stig Muri.

nm lag 2017
Det hører med at gjennomsnittsalderen på dette laget er 49 år! Deltakerne på laget har trent karate i gjennomsnitt over 30 år hver.
Og beviser at dersom du bare er motivert og treningsvillig, er alder ingen hindring. Disse fire har en enorm rutine, og har i mange år konkurrert for Oslo Karateklubb. De har opp i gjennom  årene vunnet mange medaljer i en rekke kampsport mesterskap, både i Norge og utlandet. Flere har vært igjennom tøffe skader, men har klart å komme tilbake. Gang på gang. De har trent jevnt og trutt karate 3 x i uken i alle disse årene. Noen mere. Og har samtlige også gjort en solid jobb som instruktører og forbilder for yngre utøvere.

Har du lyst til å prøve deg på konkurranse karate (kumite)?
Og få muligheten til å trene med og lære av flere av Norges mest erfarne og dyktigste karate utøvere?
For medlemmer som har trent i klubben i 6mnd eller mer kan møte opp på trening fra kl 17 til kl 18 på mandager, onsdager og fredager.

For nye medlemmer som ikke har trent i klubben tidligere så starter vi opp trening i januar.

Vi gratulerer! Og ønsker nye utøvere velkommen. Også de som ikke har så mye erfaring fra konkurranser.