Jubileumsstevnet: Norwegian Open i Nanbudo!

Nå nærmer jubileumsstevnet seg med stormskritt – det er allerede 21. september! Vi gleder oss til å se mange flinke utøvere i aksjon den dagen. Vi håper at så mange som mulig kommer for å se på! Påmeldingen for konkurransen er lukket, men hvis du er interessert i å være med på festen, ikke nøl med å melde deg på!

OBS! Vi vil gjøre oppmerksom på noen få endringer i programmet: Stevnet vil nå finne sted i Oslo Karateklubbs lokaler, Brinken 20, og det vil vare fra 10.00-16.00. Finaleshowet blir 17.30 – 18.30. Innveiingen av utøverne blir på lørdagen, kl. 09.30, men selve konkurransen starter da kl. 10.

Jubileumsfesten vil fremdeles finne sted i Oslo Karateklubbs lokaler etter stevnet, fra og med kl. 20.00. Dersom du vil melde deg på festen, send mail til okkparty@gmail.com.