Trening våren 2019

For videregående utøvere starter vårsemesteret opp igjen 3. januar. Videregående partier fortsetter som vanlig. Det vil si at videregående barn trener tirsdag og torsdag kl. 18.00-19.00, og videregående voksne trener tirsdag og torsdag 19.00-20.30. Barn som tidligere gikk på nybegynnerpartiet på mandager, vil nå gå over til de videregående barnepartiene på tirsdager og torsdager.

Åpen dag vil finne sted 9. januar kl. 18.00. Denne dagen trenger vi utøvere til å demonstrere Nanbudo. Vi ønsker utøvere i alle aldre og med alle belter! Målet er å vise hvordan en vanlig trening kan se ut. Vi trenger også noen som kan hjelpe til med å stå i kiosken og/eller bake kake.

Oppstart for helt nye medlemmer blir uka etter, altså uke 3.

Nybegynner barn (7-12 år) trener på mandager kl. 18.00-19.00.

Nybegynner ungdom/voksen (13+ år) trener på tirsdager og torsdager kl. 19.00-20.30.

Gode nyheter for alle nybegynnere:

I 2019 blir Oslo karateklubb 50 år, og i anledning dette ønsker vi å tilby alle nybegynnere et gratis semester – uavhengig av alder! Tidligere har det bare vært gratis for nybegynnere under 19 år. Det vil også skje en del andre spennende ting i forhold til jubileet, så hold øynene åpne for informasjon om dette!