Stage International of Nanbudo

The official flyer for this seminar will be included further down in this post. The flyer has all the information in English.

Dette er et seminar ledet av våre Dai Shihan. Seminaret er i Huesca i Spania, og er fra 27. mars til 29. mars. Påmelding gjøres til marianocarrasco1@gmail.com eller almalara79@gmail.com, og må gjøres innen 18. mars.

Det er to muligheter for overnatting og mat som klubben der bidrar til. Rommene er på Hotel Pedro I De Aragón. Deres hjemmeside: http://www.hotelpedroidearagon.com/

A) Rom for 2. Overnatting fredag og lørdag, middag fredag og lørdag, frokost og lunsj på lørdag, og frokost på søndag. Pris: 190 Euro.

B) Rom for 2. Overnatting lørdag, lunsj og middag på lørdag, og frokost på søndag. Pris: 135 Euro.

Dersom dere kommer med bil til Huesca, eller kommer med fly til Zaragoza flyplass, vil noen fra organisasjonen vise dere veien til klubben og hotellet. Hvis dere ankommer en annen flyplass, vil dere bli forklart veien til klubben og hotellet av organisasjonen. Hvis det er noen spørsmål rundt dette, kontakt marianocarrasco1@gmail.com.

TRENINGSPROGRAM:

Fredag 27. mars: 19.00-21.00

Lørdag 28. mars: 10.00- 12.00 og 17.00-19.00.

Søndag 29. mars: 10.00-13.00.

Nedenfor ligger det offisielle skjemaet, som har all informasjonen på engelsk.

Download this for the English flyer: